Fakt, że filtr cząstek stałych można regenerować, jest dobrą informacją dla każdego, kto zdecydował się na wykorzystanie samochodu z silnikiem diesla do intensywnej miejskiej eksploatacji. Nie od dziś wiadomo, że diesle najlepiej sprawdzają się na długich trasach i w zasadzie najlepiej nie gasić silnika diesla, tylko dbać o poziom oleju. Zmienne obciążenia, jakim poddawany jest silnik na olej napędowy podczas jazdy po mieście, sprawiają, że sadzy w DPF-ie zbiera nam się znacznie więcej i znacznie szybciej niż w przypadku jazdy w trasie. Dziś o tym, jak odpowiednio wypalić DPF i przy okazji nie zrobić krzywdy turbosprężarce.
Filtr FAP – mokra odmiana DPF
Najważniejszym współcześnie filtrem w samochodzie zasilanym silnikiem wysokoprężnym jest filtr cząstek stałych, którego zadaniem jest zatrzymywanie sadzy wewnątrz swojej konstrukcji. Jest to również najdroższy filtr, jaki znajdziemy w samochodzie. A biorąc pod uwagę zmiany w prawie drogowym w Polsce, które, uszczelnione, uniemożliwia ingerencję w fabryczny skład wyposażenia samochodu, również najmniej lubiany. Jaki jest cel stosowania filtra cząstek stałych i jakie jego odmiany możemy znaleźć w samochodach jeżdżących po naszych drogach? Czym różni się DPF od FAP? I jaki jest powód, dla którego znaleźć można wewnątrz filtra metale szlachetne? Zapraszam do lektury artykułu na temat rodzajów filtrów cząstek stałych.
NIE USUWAMY FILTRÓW DPF / FAP
REGENERUJEMY filtry DPF / FAP / SCR Wszystkich pojazdów i maszyn !!!
CZYSZCZNIE DPF IVECO EUROCARGO EURO6
Przedstawienie filtra DPF IVECO EUROCARGO EURO6 przed i po czyszczeniu, przy przebiegu 400 tyś km było blisko 1000 gram popiołu ! Filtr zapełniony w 99% Dopalanie włączało się co kilka kilometrów.
OBSŁUGA FILTRA DPF VOLVO FH4 EURO6
Planowa obsługa filtra DPF VOLVO FH4 Euro 6 i sprawdzenie układu dopalania przebieg blisko 500 tyś km .
Czyszczenie regeneracja filtra DPF i SCR MAN Lion’s Coach EURO6
Kolejny układ oczyszczania naprawiony, tym razem zawitał do nas katalizator SCR i Filtr DPF Autokaru MAN Lion’s EURO 6
POMPA ADBLUE PUMP MODULE DAF XF106 LF CF EURO6 A028Y793 2871880 0444042136-LW
Mamy do zaoferowania Pompy AdBlue Denoxtronic 2.2 do DAF EURO6 , Cummins, Solaris.
A028Y793
2871880
4387658
0444042004-LW
0444042136
0 444 042 004
Dostępne na wymianę po zwrocie starej lub z kaucją.
W razie pytań proszę o kontakt przez formularz kontaktowy lub telefonicznie.